Ако направите подобна лудост, ще трябва да понесете куп негативни усещания, които спокойно можете да си спестите в днешните трудни времена. Особено ако работата ви е свързана с ежедневно и непрестанно ползване на Интернет.
В СофияНет мислят само за това как да ви приберат парите. В името на тази цел са способни да ви засипят с обещания, но не очаквайте те да бъдат изпълнени.
Връзката на СофияНет често пропада. Още по-често се “влачи”. Това обикновено няма нищо общо с атмосферните условия, които са най-честото оправдание за някой изключил суич или друга зависеща от атмосферните условия причина.
При всяко обаждане за някакъв проблем, човекът от другата страна на телефонната линия винаги е много изненадан, че проблем въобще съществува!
Ако случайно ви хрумне, че можете да се оплачете на шефа на фирмата, забравете! Телефонът му бива укриван от неговите служители много успешно!
Може да си заплашвате с различни институции, отговарящи за правата на потребителя до посиняване! Не мислете обаче, че това ще трогне някого. По-добре си намерете друг доставчик.
И мейли не се хабете да пишете. Посоченият на сайта им e-mail е сложен просто за да има там такъв. Никой обаче не отговаря на изпратените писма.
Повечето от работещите там технически лица са от вида “самообучили се” да работят с РС-та и мрежи. Така че ако имате специални очаквания (да настроят лаптопа ви например), забравете. Така ще го настроят, че няма да можете да ползвате безжичната си връзка, когато пътувате, което автоматично приравнява удобното ви оръдие на труда с голямото, тежко РС в дома ви.
Когато интернета ви пропадне в черна дупка, в СофияНет не си счупват краката от бързане да дойдат да ви го оправят. Може да си постоите ден-два без кънекшън. Дойде ли обаче датата ви за плащане, програмата им автоматично ви “дърпа шалтера” и ходете се оплаквайте на арменския поп, че сте платили за интернет “от дата – до дата”, през което време сте имали връзка от време на време, но си плащате за целия период. Доброволно! Иначе няма НЕТ!
Когато вдигнете адреналина и започнете да крещите, обикновено кадрите отсреща са убийствено спокойни. Вероятно парите, които е трябвало да бъдат вложени за подобряване мрежата на фирмата, са инвестирани в курсове по йога за персонала или нещо подобно ... или конкурсите за назначаване на работа там включват едно основно изискване: ДЕБЕЛОКОЖИЕ!
Накрая да вземем да обобщим, макар че бих могла да пиша още по въпроса ...
Ако сте достатъчно екстремно настроени, че да станете клиент на СофияНет, трябва да притежавате няколко основни качества.
1. Да сте абсолютен непукист, та да не забелязвате постоянната липса на връзка.
2. Да имате сериозен процент мазохизъм, заложен в личността ви.
3. Да разполагате с много свободно време за разходки в моментите когато услугата, за която плащате, не достига до вас.
4. Да разполагате с излишни пари за харчене (в зависимост от абонаментния ви план), защото част от тях ще отидат на вятъра, без никаква надежда някой, някога да ви компенсира за загубите.
5. Да имате желязни нерви, за да водите безкрайни спорове по тел. с работещите във фирмата. Ако нямате такива, запишете се на йога или поне почнете да медитирате, преди да се обадите при поредния възникнал проблем.
6. Да забравите веднъж завинаги, че някога ще се доберете до телефона на собственика (освен ако имате специални познанства, способни да ви сдобият с тази информация).
И накрая си набийте в главата следното твърдение, защото едва ли нещо ще промени факта, че:
В СофияНет много обичат да обещават компенсации. Не мислете обаче, че ако получите такова обещание, то ще бъде изпълнено! Просто за момента ви замазват очите, за да не потърсите правата си като потребител.
Е, сега отново си помислете дали да станете клиент на СофияНет?!
мога да ти дам кординати,ако наистина се интересуваш.
23.10.2009 13:28
Ако решите да прекратите договора с тях поради неизпълнение, в договора има 45-дневно предизвестие и през това време трябва да си плащате и да ги търпите. А защо трябва да важи този срок от 45 дни след като те не предоставят услугата с необходимото качество?