Прочетен: 1824 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 09.11.2009 11:47
Усетили накъде вървят нещата, от дружеството изпратиха писма до (някои от) своите абонати с приблизително следния текст:
"Уважаем/и Госпожо/Господине,
С настоящето писмо бихме искали да поднесем нашите извинения за създадените неудобства, свързани с достъпа до услугите на VIVACOM във Вашия район. Причините за затрудненията в телекомуникационното обслужване са свързани с поредица от кражби на телефонни кабели, осигуряващи телефонните и интернет услуги, които предоставяме.
VIVACOM прави всичко възможно да реагира своевременно на сигналите за тези кражби, като постоянно подменя кабелните трасета, но действията на недобросъвестни граждани се повтарят и кражбите на кабели продължават.
С голяма загриженост относно случващото се, VIVACOM предприе сериозни мерки да спре порочната практика с кражбата на кабели и да Ви осигури надеждна и стабилна свързаност към нашата мрежа и услуги.
Благодарим Ви, че сте наш клиент!
Ние високо ценим оказаното ни доверие и бихме искали да Ви компенсираме за причиненото неудобство като възстановим два пълни месечни абонамента за комуникационните услуги, които не сте могли да ползвате, поради кабелните повреди. Възстановената сума ще бъде отразена в следващата Ви фактура.
Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!
В случай, че проблемите с ползването на VIVACOM услуги продължат, моля, свържете се с нас на телефона за обслужване на клиенти 0800 100.
С уважение,
... и т.н. ...”
Получилите такова писмо вероятно са плеснали с ръце и са си рекли: “Най-после телекома влезе в час и почна да се извинява за пропуските си!”. “Да, ама не!” казваше в близкото минало един наш популярен говорител ...
Ден или два след получаване на въпросното писмо на “уважаемите клиенти” във въпросния район пак им дръпнаха шалтера! Мислите ли, че това висше творение на дипломацията, получено в пощенската им кутия би изпълнило предназначението си в подобен случай?! Аз мисля че не би! Не бих се учудила, ако след поредицата от подобни случки настъпи сериозен отлив от клиенти на ВиваКом. Лошото е, че няма къде да се прехвърлят, тъй като подобните услуги, предлагани от конкуренцията, не са с по-високо или пък равностойно качество.
Намирам за обидно това, че клиентите на фирмата биват смятани за овци. Съветвам всички абонати на ВиваКом, които са изпадали в подобна ситуация напоследък, да гледат под лупа фактурите, които ще получат следващите месеци, за да са сигурни че обещанието от писмото ще бъде спазено. Ако това не се случи или ако бъдат наблюдавани други нарушения, правещи абонатите на глупаци, последните да търсят правата по всякакви начини, та дори да се наложи това да стане “по общия ред” (т.е. пред съда).
Пишейки всичко това се надявам някой прекрасен ден в България да има наистина добра, здравословна конкуренция, а не потребителят да бъде поставян в ситуация да избира “по-малкото зло”.
24.06.2010 21:29
Някой скоро беше успял да се "разведе" с оператора си, след промяна на договора с такъв, позволяващ прекратяване. Ако се разровите по форумите, сигурна съм, че ще намерите достатъчно информация.
Вярвам, че този линк ще ви даде някои ценни идеи в тази посока...
http://zahov.blogspot.com/2010/01/blog-post.html