Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 11:30 - Абонат не вярва на VIVACOM!
Автор: qhnalametlata Категория: Други   
Прочетен: 1824 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2009 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Откакто се сляха Вивател и БТК, абонатите на новосформираното дружество се чудят в каква държава живеят. Напоследък стана обичайна липсата на сигнал до домашните постове. Вероятно вследствие на това доста абонати са решили, че няма причина да търпят "услугата", която получават от новата структура, изградена върху основите на старите, но с ниско качество съставни части. Ще си позволя да проявя малко цинизъм и да обясня на ВиваКом, че със стари к.... нов бардак не се прави! Не е икономически изгодно! Защото клиентите ще се разбягат ако това продължи твърде дълго.

Усетили накъде вървят нещата, от дружеството изпратиха писма до (някои от) своите абонати с приблизително следния текст:

"Уважаем/и Госпожо/Господине,

С настоящето писмо бихме искали да поднесем нашите извинения за създадените неудобства, свързани с достъпа до услугите на VIVACOM във Вашия район. Причините за затрудненията в телекомуникационното обслужване са свързани с поредица от кражби на телефонни кабели, осигуряващи телефонните и интернет услуги, които предоставяме.

VIVACOM прави всичко възможно да реагира своевременно на сигналите за тези кражби, като постоянно подменя кабелните трасета, но действията на недобросъвестни граждани се повтарят и кражбите на кабели продължават.

С голяма загриженост относно случващото се, VIVACOM предприе сериозни мерки да спре порочната практика с кражбата на кабели и да Ви осигури надеждна и стабилна свързаност към нашата мрежа и услуги.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

Ние високо ценим оказаното ни доверие и бихме искали да Ви компенсираме за причиненото неудобство като възстановим два пълни месечни абонамента за комуникационните услуги, които не сте могли да ползвате, поради кабелните повреди. Възстановената сума ще бъде отразена в следващата Ви фактура.

Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!

В случай, че проблемите с ползването на VIVACOM услуги продължат, моля, свържете се с нас на телефона за обслужване на клиенти 0800 100.

 

С уважение,

... и т.н. ...”

Получилите такова писмо вероятно са плеснали с ръце и са си рекли: “Най-после телекома влезе в час и почна да се извинява за пропуските си!”. “Да, ама не!” казваше в близкото минало един наш популярен говорител ...

Ден или два след получаване на въпросното писмо на “уважаемите клиенти” във въпросния район пак им дръпнаха шалтера! Мислите ли, че това висше творение на дипломацията, получено в пощенската им кутия би изпълнило предназначението си в подобен случай?! Аз мисля че не би! Не бих се учудила, ако след поредицата от подобни случки настъпи сериозен отлив от клиенти на ВиваКом. Лошото е, че няма къде да се прехвърлят, тъй като подобните услуги, предлагани от конкуренцията, не са с по-високо или пък равностойно качество.

Намирам за обидно това, че клиентите на фирмата биват смятани за овци. Съветвам всички абонати на ВиваКом, които са изпадали в подобна ситуация напоследък, да гледат под лупа фактурите, които ще получат следващите месеци, за да са сигурни че обещанието от писмото ще бъде спазено. Ако това не се случи или ако бъдат наблюдавани други нарушения, правещи абонатите на глупаци, последните да търсят правата по всякакви начини, та дори да се наложи това да стане “по общия ред” (т.е. пред съда).

Пишейки всичко това се надявам някой прекрасен ден в България да има наистина добра, здравословна конкуренция, а не потребителят да бъде поставян в ситуация да избира “по-малкото зло”.



Тагове:   нарушения,


Гласувай:
0



1. анонимен - И аз съм в същата безизходна ситуация!
24.06.2010 21:29
От 22.05.2010година до днес(24.06.2010) не мога да ползвам нито стационарен телефон, нито ADSL тъй като имало кабелна повреда. Междувременно на 11.06.2010година си заплатих пълните месечни такси и за двете услуги! Опитах да подам оплакване в "Комисия за защита на потребителя", но от там ми отговориха че не е тяхна работа, а на "Комисия за регулиране на съобщенията"-е и там се жалвах, но и от там никакъв резултат. Дайте съвет на какъв закон да се позова и да прекратя договора си?
цитирай
2. qhnalametlata - Винаги се намира начин ...
26.06.2010 05:53
но човек трябва добре да прочете договорните условия при дадения оператор.
Някой скоро беше успял да се "разведе" с оператора си, след промяна на договора с такъв, позволяващ прекратяване. Ако се разровите по форумите, сигурна съм, че ще намерите достатъчно информация.
Вярвам, че този линк ще ви даде някои ценни идеи в тази посока...
http://zahov.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qhnalametlata
Категория: Други
Прочетен: 52711
Постинги: 7
Коментари: 15
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930